Hejdå mitt äckliga fett!

Nu har jag övningskört i ca. 2 Timmar. Nu ska jag hem å träna på crosstrainern så mitt äckliga fett försvinner. Vid klockan ett idag så åt jag en skål med flingor och sen vid 3 tog jag en liten red bull så jag har ju hittills inte fått i mig mer än 400 kcal och det kommer jag lätt träna bort på 40-50 min. Efter det ska jag ut å gå en sväng, inte för att det e vackert väder eller för att bränna fett. För att kunna röka lite. Å lyssna på musik. Sen är det ju bara ett plus att man förbränner lite extra. Fast nä, jag går nog en sväng innan jag kör på crosstrainern. Annars lär jag inte komma ut sen. Lat som jag e :O Hoppas jag inte äter nåt mer sen, ska köpa en cola zero nu iallafall. Yummi!! Har lust å skära mig lite idag med. Men få se.

Kommentarer
B

Gud va duktig du är :)

det har faktiskt gått riktigt bra för mig idag också!

Kram



Blogg: http://beatafat.blogg.se/
2011-07-07 @ 20:01:44




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback