Jag är såå tjock å fet!!

Ja men va trevligt att man redan har ätit å druckit för ca. 800 Kcal idag. Fan vilken ångest. Jag e fan fetast i världen!! Känner mig så jävla ful å äcklig!! Kan inte spy upp det nu heller för jag ska övningsköra nu med morfar i typ 2 timmar!! buhu :( Har iallafall varit duktig å pluggat en massa jävla teori. Har snart svarat på alla frågorna i boken. Nu ska jag bara lära mig alla svar utantill! Fuck! Det är sånt här som gör att jag vill ta livet av mig!! Måste hem å träna på crosstrainern sen i ca. 1 Timma så jag bränner ca. 600 Kcal. Jag verkligen måste!!! Ska ta en cigg innan jag övningskör så ångesten släpper lite. Hoppas jag inte luktar rök bara :/ Då lär dom ju skvallra till mamma. Fattar inte varför alla människor jämt ska skvallra. Sköt dej själv å skit i andra!!!!!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback