Jobbigt som fan!

Jag har nog fått tillbaka min depression i psyket IGEN! Fan jag orkar inte ha självmordstankar m.m jämt å ständigt. Jag både vill å inte vill leva mera. Varför ska man ens leva? Finns ju ingen mening alls med livet! Speciellt inte om man bara skadar sig själv hela tiden men bulimi å självskadebeteende plus att jag har börjat röka. Så fort det kommer nåt i livet som är lite jobbigt, som nu t.ex att jag måste ta körkort till i mitten av augusti så MÅSTE jag plugga en massa, vilket jag hatar!! Plus att jag måste övningsköra en massa. När det finns sånt som kommer att jag måste göra det å det så får jag panik och det slutar med att jag skadar mig. Fattar inte hur det ska gå när jag ska börja på folkhögskolan efter sommaren, alltså börja plugga!! Fy fan. Det kommer gå skit!! :/

Kommentarer
Birgerebba

Sehr schon, gut gemacht



Blogg: http://birgerebba.blogmentions.com
2011-11-24 @ 10:42:14




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback